18 maja 2009

Witajcie : )

jestem nową współtwórczynią Tego bloga ;) Mój nick na stardoll to mroweczka115
Z tej okazji ogłaszam... konkurs !
No więc będzie on trwał sześć dni [od dzisiaj do niedzieli] i każdego dnia będzie jedna lalka ;)
Konkurs polega na tym, że ja wklejam rozmazaną twarz gwiazdy [ze stardoll'a oczywiście], a wy w komentarzu piszecie kto to jest. Osoba, która napisze jako pierwsza komentarz zgarnie nagrodę w wysokości 5 std. [w komentarzu piszecie NP. to śpiąca królewna, krasnoludek itp.]
W niedzielę będzie oficjalna lista wygranych osób i rozdanie nagród ;)

No więc czas zacząć konkurs !
Pierwsza lalka z dzisiejszej serii to ...


5 Komentarzy :*:

Justyna-96 pisze...

Coco Chanel :)

Katrina pisze...

Coco Channel

Anonimowy pisze...

Coco Channel
Aniulak12

HinaŚŚ pisze...

ooo... za późno weszłam, to Coco Channel

Patrycja ;d pisze...

ja też... ale wiem że to CoCo Channel