13 lipca 2009

Kolejny zmieniony ciuch!!

Trafiłam w StarBazaarze na bluzkę, która nie wygląda tak, jak kiedyś... Tym razem padło na pospolity, o żadnej wartości kolekcjonerskiej Gisele Top, pochodzący z lalki starej Gisele Bundchen

Wiemy, że dotychczas trafiło na Scyscraper, Sequin T-shirt Dress z DKNY i jedną z Lottery. Widocznie to jeszcze nie koniec... Co Stardoll planuje? Metamorfoza po lewej, jako jedyna z dotąd mi znanych wydaje się (dla mnie oczywiście) pierwszą, w miarę udaną "odnową" przedmiotu. Sądząc jednak po guście adminów -w tym momencie chodzi mi o poprzednie zmiany- aż się boję, gdy ich łapska dorwą inne, śliczne rzeczy :/

3 Komentarzy :*:

fdsfds pisze...

Jak ktoś ją ma to niech napisze czy sprzeda do mnie :) supcio97

Verliebta pisze...

też niech mi napisze kupie za 60 sd

Ciocia Wiedźma pisze...

mniej więcej w tym samym czasie co sequin dress zmianie uległa również couco dress. I była to zmiana na lepsze. zdecydowanie