23 lipca 2009

:OOO !!. WOW!!

Aaaach! Jestem TOTALNIE zaskoczona!!


Dziękuję najpiękniej jak potrafię tym, którzy oddali głos na mój projekt - o ile są wśród was tacy ^^ - dzięki takim osóbkom znalazłam się na zaszczytnym miejscu, zaraz po cudownych projektach Harajuku <33


To dzięki niej posiadam ten screen, bo gdyby nie ona... nigdy bym się o tym nie dowiedziała! Dziękuję Ci!! oczywiście chodzi tu o stronę www.stardoll.info.pl xDD


Łiiiiii xDD <33

6 Komentarzy :*:

Weronika. pisze...

Brawo należy się :)

LadyCherry pisze...

Gratki ; )

Anonimowy pisze...

Należało się Tobie
ja napewno bym zagłosowała gdyby się pojawił, bo często głosuję, ale zawsze są same jednokolorowe stroje
:/

Anonimowy pisze...

Gratuluję ! Należało Ci się ;D
Oby tak dalej , a może jeszcze wyżej.
Pozdrawiam ;)

Elcias.

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

Hah :) Ja zagłosowałam bo trafiłam na ten twój projekt ;D Gratuluję ! :*

Anonimowy pisze...

pfff...
te cudowne projekty harajuku każdy może zrobić...

twój projekt jest bardzo ładny