27 lipca 2009

Metamorfozy...




Jakby co możecie się dalej zgłaszać ;)) I jak wam się podoba? :D

17 Komentarzy :*:

Anonimowy pisze...

Ja chcę zgłosić się do metamorfozy!
mój nick na stardoll to Vailet454

Caterina666 pisze...

heh też chciałabym zobaczyc sie po metamorfozie

Dobi pisze...

Hmm...podoba mi się jedynie JulitQa93.
Reszta jest...wręcz brzydsza od przed.

Avrilka213 pisze...

Zgłaszam się.

Avrilka213

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ;))


- Elcias

LadyCherry pisze...

Zgłaszam się ?

Jane Rouly pisze...

Ja się zgłaszam!

Asia4414

Weronika. pisze...

no to ja też :) weronikamarkula

Julita Kuriata pisze...

Śliczna!!
dziękuję!! xDD

Motyl pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy. Mój nick to isia3.

Zuzia i Agnieszka pisze...

Zgłaszam się
Zula_126

Anonimowy pisze...

zglaszam sie do maetamorfozy Evil..panda

fdsfds pisze...

supcio97.blogspot.com zapraszam was jest tam konkurs na CG miesiąca :)

HinaŚŚ pisze...

zg się :)

Katrina pisze...

zgłaszam się ;k

Anonimowy pisze...

Hej.
JulitQa93 mogłabyś zobaczyć i ocenić mój projekt ? Jest narazie jedna , ale mam więcej z innymi wzorkami , ale nie kupiłam , bo nie wiedziałam czy się spodoba i czy się sprzeda .
Pozdrawiam AsieK_03 .

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
AsieK_03