27 lipca 2009

Wyniki głosowania.

Wyniki głosowania w ankiecie.
(W nawiasie jest podana ilość głosów);
Przywróć metamorfozy! [18] 30.5%
Kontynuuj CG bloga ;) [13] 22%
Konkurs na najładniejszą Me Doll. [11] 18.6%
Najładniejszy projekt. [8] 13.6%
Najlepsza prezentacja :P [3] 5.1%
Konkurs na najlepszego bloga o StarDoll [3] 5.1%
Konkurs na najładniejszy Apartament. [3] 5.1%

Mhm, cieszę się ze podobały wam się moje metamorfozy no cóż, to mam inne wyjście? :) Będę dalej je organizowała ;) Możecie zgłaszać się do metamorfoz :)

7 Komentarzy :*:

Julita Kuriata pisze...

Ja kcem ^^

Weronika. pisze...

ja też chcę :)

Weronika. pisze...

i jeśli mogę to się zareklamuję:) Bardzo proszę głosujcie na moją scenerię :) http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=14201372&userSceneryId=6700684

Justyna-96 pisze...

Co prawda nie głosowałam na metamorfozy, ale zgłaszam się :))

Marcela. pisze...

To ja też się zgłaszam.

Anonimowy pisze...

Hej.
JulitQa93 mogłabyś zobaczyć i ocenić mój projekt ? Jest narazie jedna , ale mam więcej z innymi wzorkami , ale nie kupiłam , bo nie wiedziałam czy się spodoba i czy się sprzeda .
Pozdrawiam AsieK_03 .

LadyCherry pisze...

Zgłaszam się