19 lipca 2009

O najnowszym Harrym Potterze

Czy zauważyliście, że na Stardoll, z boku strony pojawiają się liczne odnośniki do lalek odtwórców głównych ról serii filmów o Harrym Potterze? Troche to irytujące, ponieważ admini nic dla nas nie przygotowali z okazji premiery najbardziej oczekiwanego filmu roku. I nic dziwnego...

Miałam przyjemność, że tak powiem, obejrzeć szóstą część przygód Harrego po anielsku, gdyż premiera w Polsce ma miejsce dopiero 24 lipca.

Moja ocena?
- TOTALNE DNO! - zero akcji! ZERO! Ludzie, trzy czwarte filmu czepia się motywu miłości! Bleee!! Harry-Ginny i Ron-Hermiona-Lavender :/ Gdybym chciała oglądać taki szajs to bym poszła do kina na Zmierzch! A tu taki zaskok... porażka!
- W dodatku całkowicie zmieniona fabuła, oraz wiele niepotrzebnych wątków (czyt. wyżej) Od kiedy to w czasie Bożego Narodzenia, spędzanego przez trójkę przyjaciół w Norze, dom Weasleyów zostaje podpalony, gdy odbywa się atak śmierciożerców? (zwróćcie uwaę na to, że pomimo środka zimy, na polach wokół domu jest pełno dojrzałego zboża - ZERO ŚNIEGU!)
- GDZIE SIĘ PODZIAŁA WALKA PO ŚMIERCI DUMBLERORA????? W książce została tak wspaniale opisana :[ ...Brakuje kilku ważnych wspomnień: odnośnie o czarce, pierścieniu, medalionie itp.
- Film jest za długi i za nudny
- Ale i znajdzie się plusik ^^ REWELACYJNE efekty specjalne! Zwłaszcza Dumbleror'owa "burza" ognia xDD

Podsumowując...
Do kina iść można, jednak nawału wrażeń wam nie wróżę. Sama zdecydowałam zrezygnować z wersji polskiej, by nie wyrabiać sobie jeszcze gorszej opinii o tak wyczekiwanym filmie (przynajmniej przeze mnie). Jest najgorszą częścią ze wszystkich dotychczas nagranych 6-ciu. Ciekawa jestem, jak bardzo zostaną spartaczone "Insygnia Śmierci".

Ech... i tak wolę ekranizację Tolkienowskiej trylogii, pozostało mi czekać na "Hobbita" A siódmą część Pottera, to ja aż boję się oglądać.

Do Madzi:
Mam nadzieję, że wybaczysz mi te chwilowe odejście od tematu: "Stardoll", jednak jestem tak zfrustrowana, że muszę się podzielić z innymi moimi "wrażeniami" po obejrzeniu filmu. A trailer wydawał się taki ciekawy...

12 Komentarzy :*:

Karolina100. pisze...

Nie oczekuję rewelacji, ale pójdę ;P

wert09 pisze...

ja tez a dlaczgo nie ??

bananek12 pisze...

Podobno ostatnia cześć Harrego Pottera ma być podzielona na dwa oddzielne filmy, oczywiście z kilku letnim odstępem.
Masakra!

wert09 pisze...

ale szok :O no i czeba bedzie placic za dwa bilety :(

wert09 pisze...

i tak ksiazka jest lepsza a w filmie jak zobaczylam zwiastunpo polsku to myslalam ze zemdleje takie byly smieszneglosy haha

Anonimowy pisze...

O ja, przecież film to nie jest całkowite odwzorowanie książki, tylko zrobiony na jego podstawie .. : |
I dlatego nie jest wszystko to samo, i fragmenty są pominięte .

Dobi pisze...

Ja idę z obowiązku i z sentymentu xD

Karolka120 pisze...

Oceniam Medoll :)
Zgłoś się na www.oceniam-medoll.bloog.pl

masz świetny blog :***

pozdrówka- Karolka120 ;)

Anonimowy pisze...

hmmmm ja idę na 100% zapro na bloga







http://stardoll-gwiazdy-slawy.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

http://stardoll-gwiazdy-slawy.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

ja byłam na filmie i moja opinia jest taka: rewelacja. Cudowne teksty dużo śmiechu, a zarazem strachu. Rzeczywiście jest dużo pominięte i zamienione ale no cóż ja sie już przyzwyczaiłam to tego. Patrze na film jak nie na idealne odzwierciedlenie książki tylko jak na film. I uważam że był zajebisty

Suenderin pisze...

Eee rozumiem film ci sie ale nie rozumiem czemu porównujesz go do Zmierzchu ? Mi sie np. Zmierzch podobał o 100 % bardziej od Harrego. To że nie lubisz filmów typu Zmierzch nie znaczy ze trzeba pisać ze to badziewie o miłości .