18 lipca 2009

Odnośnie Gitar "Special Edition"

Wczoraj dostałam od Stardoll poniższą wiadomość, cały obrazek się nie wyświetlił :/ Tłumacząc podświetlony tekst (moim kulawym angielskim) można przeczytać:

"Te ekskluzywne gitary czekają na Ciebie w ten weekend -- i potem przebywać na półkach będą przez następny tydzień. Już nigdy nie pojawią się w Starplazie ponownie. Są częścią muzycznej historii -- Rock jest warty tej inwestycji właśnie teraz"


A więc mamy jakby niewyczerpywane zapasy LE, tylko w formie gitar. Po tygodniu znikną ze Starplazy. Ale czy będzie można je sprzedawać? Poczekamy, zobaczymy ^^ Ja mam już wszystkie, kupiłam je, gdyż przeczuwałam, że napis "Special Edition" ma jakieś głębsze znaczenie ;) A teraz właśnie opublikowałam trafność mojej decyzji xDD

1 Komentarzy :*:

Unknown pisze...

Ja kupiłam jedną