17 lipca 2009

Wow! Czy nie za drogo?




... Kupicie te gitary? Jest napisane ze to jakaś specjalna edycja.. Czy kiedyś będą warte więcej? Podobają się wam? Kupujecie?

10 Komentarzy :*:

Julita Kuriata pisze...

Ja je kupuję ^^
wszystkie <33

Julita Kuriata pisze...

albo jeszcze się zastanowię... szkoda mi 150sd ^^

Orianthi pisze...

Ja kupuję !! :* Są BOSKIE !
One sa z filmu....

Takemeonthefloor pisze...

Kupiłam jedną ,ale jeszcze chyba skusze się na czerwoną^^

fdsfds pisze...

ja będę kupować dwa serca xDD

LadyCherry pisze...

ja kupiłam srebrne serce ;)

Julita Kuriata pisze...

No i kupiłam ^^
niech policzę:
1, 2, 3, 4!
Oł jeeeah!
mam je wszystkie ^^

Unknown pisze...

Ja kupuję, jednak nie wszystkie....

Unknown pisze...

Dla mnie są boskie, ale za drogie ...

Unknown pisze...

Jakbym miała kupić to jedną tą różową z czaszką. :D